JOSE ETXEGARAI HLHI

lunes, 19 de mayo de 2014

Pertsonaien deskribapenak


JARDUERAK:

1. Hartu eredu moduan Juan Kruz Igarabidek egindako Elanaren deskribapena.
2. Aukeratu gure duzuen pertsonai bat  eta idatzi eredua jarraituz pertsonai horren deskribapena.
3. Egin eta aurkeztu gelan diapositiba bana. 
4. Egin ebaluazioa denon artean Errubrika kontuan izanda.

Hauek dira zuek egindako pertsonaien deskribapenak:






 Lan honetan zuek ipiniko dituzue notak eta jarraituko duzue ERRUBIKA hau:



4 comentarios:

  1. lan bikainak egin dituzue!!! ez nituen pertsona batzu ezagutzen, baina orain zuen lanari esker, bai.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Ados nago zurekin Bego oso ondo egin dugu pertzonen deskribapena!

      Eliminar
  2. Lehen ez nekien nori egin, eta erabaki nuen pertsonai bat asmatzea, eta "Joselu Gitarrajolea" asmatu nuen. Ipini nuen "Joselu" Google Argazkiak eta argazki hori atera zitzaidan gitarra batekin eta horregatik deitu nion "Jselu Gitarrajolea".

    ResponderEliminar
  3. Niri ideia polita iruditu zitzaidan, pertsonen deskribapenak egitea. Nik lehenengo ez nekien nortaz egin baina Ainhizek esan zidan Bella Thorneri buruz egitea, Disney Channelen agetzen delako. Nik kasu egin nion eta oso ondo geratu zitzaidan, nire deskribapenaren ideiak nireak eta Ainhizerenak dira, talde bikaina egiten dugu !!! Ainhizeri esker bikain bat ipini zidaten, ESKERRIK ASKO AINHIZEEEE !!!!!

    ResponderEliminar