JOSE ETXEGARAI HLHI

lunes, 17 de septiembre de 2018

1. Zenbaki arruntak

Zenbakiak leku guztietan daude eta egunero erabiltzen ditugu!

Zenbakiak birpasatzen ari garenez, zuen bizitzarekin lotura daukaten zenbakien biografia idaztea proposatzen dizuet. 
Beraz, kometarioetan sartu eta  idazlana egin beharko duzue, 5-10 lerrokoa, adibidean bezala:



1978ko urtarrilaren 3an jaio nintzen. Orain 40 urte ditut. Bi urte barru 42 urte izango ditut eta duela bi urte 38 urte nituen.
Karmelo Torre Kalean, 3.atarian 4B pisuan bizi naiz eta nire herriko Posta Kodea 48970 da. Nire telefono zenbakia 6662345 da.
Bi ahizpa ditut, ni baino gazteagoak dira: bata 38 urtekoa eta bestea 30 urtekoa.
4x4 kotxea daukat, gorria da eta haren matrikula zenbakia CPF1989 da.
Nire gustoko zenbakia 5 da eta aurten 5. mailako tutorea naiz.

-ANAYA  1.Zenbaki arruntak


6 comentarios:

  1. 2008.urten jaio nintzen beraz 9 urte ditut.Nire urtebetetzea abenduaren 16an da. nire guztokoen zenbakia 4 da.EIDER

    ResponderEliminar
  2. Nik 10 urte ditut. Nire kalea kararamelo da.Nire aizpa rekin,nire arebarekin,nire amarekin eta nire katuarekin bizi naiz.Nire izena uxue da.MUXU HANDI BAT UXUE

    ResponderEliminar
  3. Kaixo nik Itxso naiz eta 9 urte ditut . 2008 jaio nintze eta 5.B mailan nago

    ResponderEliminar
  4. Kaixo,nik 10 urte ditut.2008 gaio nintzen.Nire kalea zugus da 15b pisuan bizi naiz. Ama,Aita,Aizpa,Txakurra eta katuarekin bizi naiz.Nire posta Kodea 55555 da.Nire telefonoa 7777777 da.Nire gustoko zenbakia 100 da.nire colore gustokoena beltxa da.Nire izena Mireya da. MUXU HANDI BAT MIREYA

    ResponderEliminar
  5. Kaixo blanki nire lehenengo egunean oso ondo pasatu nuen.Armiarmara jolastu genuen eta lailari esagutu nuen. Gero nire lagunekin jolastu nuen.Musu handi bat uxue.c

    ResponderEliminar
  6. Kaixo ni Leire naiz eta 9 urte ditut.Beraz 2008ean Jaio naiz.nire kalea nafarroako da 5.a pisuan bizi naiz.Nire amarekin,aitarekin ☺️
    Bizi naiz.Nire posta kodea 12343 da.Nire telefonoa 677899001 da.Nire zenbaki gustukoena 3 da.Nire kolore faboritoa urdina da.muxu erraldoia, Leire.posdata:Maite zaitut joanik!!!!!

    ResponderEliminar